.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر رهبر انقلاب درباره انتخابات آینده

حبيب‌الله عسگراولادي گفت: عمل صالح عملي است که مرتبط با ولايت است.

به گزارش ايلنا، دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري كه در جمع دبيران استان‌ها و شهرستان‌هاي حزب موتلفه اسلامي سخن مي‌گفت، اظهار داشت: اگر اهل ايمان براي رسيدن به هدف به صورت فردي و متفرق عمل کنند به نتيجه نمي‌رسند، بلکه بايد به صورت تشکيلاتي و جمعي عمل کنند.

عسگراولادي هم‌چنين خبر داد: جبهه متحد اصول‌گرايان جلسه‌اي با احمدي‌نژاد برگزار خواهد کرد تا دغدغه اصول‌گرايان را منتقل کند.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه با تاکيد بر ضرورت وحدت ميان اصول‌گرايان در انتخابات رياست‌جمهوري دهم گفت: استنباط بنده از ملاقات‌هايي که اخيراً با رهبري انجام داده‌ايم اين است که ايشان حضور حداکثري مردم در انتخابات رياست‌جمهوري دهم را خواستار هستند ، برداشت من از سخنان رهبري اين است که رييس‌جمهور آينده بايد رايش از روساي جمهور قبلي بيشتر باشد.

عسگراولادي ادامه داد: به نظر بنده رهبري اعتقاد دارند هر کس مي‌خواهد از رييس‌جمهور فعلي و دولت انتقاد کند بايد اين انتقاد صميمانه و به دور از تخريب مطرح شود.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح کرد: اقتدار بيشتر دولت دهم نسبت به دولت فعلي از ديگر دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.